Besparen was nog nooit zo gemakkelijk

Yongo

Yongo richt zich op Framily (Friends & Family) en grootouders die zowel op korte als op lange termijn willen sparen voor een kind

Yongo richt zich op Framily (Friends & Family) en grootouders die zowel op korte als op lange termijn willen sparen voor een kind. Het doel van de campagne is om enerzijds gerichte awareness rond het Yongo platform te creëren door content artikels te pushen en anderzijds een account creation te genereren door duidelijk de USP’s te gaan communiceren. Zij maken het onderscheid tussen 3 doelgroepen: Pre-birth: koppels met ongeboren kind (zwangere vrouwen bvb) Saving-together: koppels met een baby/peuter van 0-5 jaar oud Learn-to-save: koppels met een kind van 6-12 jaar oud

Bezoek webwinkel

Hoeveel cashback?

  • € 41.5Op alle aankopen

Kortingscodes

  • Er zijn momenteel geen kortingscodes beschikbaar.

Acties Geldig t/m

  • Er zijn momenteel geen acties.

Interessant voor u

H&M

Zalando